maanantai 20. syyskuuta 2010

Jihaaaaaaa!











Paljon tapahtui sillä aikaa kun oltiin Oulussa! Kone on vähän rikki ja vaikea kirjoittaa, mutta vilautan pari kuvaa....Paljon on kesken, puuttuu listat, mattoja, verhoja, kaikkea... pikkuhiljaa tavarat löytää paikkojaan jne. Mutta tässä vähän esimakua.

Lamput lastenhuoneen kattoihin olen tuunannut Ikean Melody-valaisimista ja puuhelmistä, jotka maalasin samoilla väreillä kuin lastenhuoneiden seinät. Näin sain huoneisiin jotain yhdistävää ja samalla sain niihin hyvin sopivat valaisimet (olin jo pitkään miettinyt, mistä löytäisin kivat lastenhuoneen lamput). Tätä tuunaustapaa on näkynyt nyt muutamassa blogissa, joten idea ei ollut omani.

11 kommenttia:

Heljä kirjoitti...

Oioioioi!!! Ihan kuin eri koti! Waude. Mä oon ihan täpinöissäni teidän puolesta!

Annika kirjoitti...

Hienoa on! Upea tuo lattia, ja kaikki muukin!

Anonyymi kirjoitti...

Upeaa! Eiks ookkin voittajafiilis kun maaliviiva jo näkyy!! :D Kyllä kannatti sinnitellä koko projekti! Nähdään joku päivä! -Nanna-

Eve kirjoitti...

Kiitos naiset ja tervetuloa katsomaan! :)

Elina J. kirjoitti...

Ihanan näköistä! :)

elllu kirjoitti...

Kyllä nyt kelpaa asustella. :)

Hauska tuo lamppujen tuunausidea. Sininen seinä on tosi hieno. Oon tässä jonkun aikaa jo miettinyt mihin saisin meille mustikansinisen seinän ja tuo vaan vahvisti intoani. :D

Eve kirjoitti...

elllu, mä olin kans haaveillut mustikansinisestä nukkumishuoneesta lapsille. Tuo sävy oli K-raudan maalikartoissa nimellä "mustekynä" ja on mun mielestä aika onnistunut. Purkissa näytti liian violetilta, mutta seinällä hyvä.

Heljä kirjoitti...

Mun piti oikein miettiä, et miten toi olkkari nyt oikein onkaan? Eli pöytä on nyt vissiin ihan toisessa päässä, kuin ennen. Ja kun tulee sisään uudesta sisäänkäynnistä, niin näkymä on nojatuoliin ja puppyyn??
Mä niin diggaan teidän kodista nyt. Milloin päästään ihailemaan paikan päälle?

Heini kirjoitti...

Ihanaa!! :)

tosi kiva tuo lastenhuoneen seinän kuva! ja tuo ihana "pitsilamppu" <3

Anonyymi kirjoitti...

Vautsi!Tosissaan kuin eri koti..hyvältä näyttää!Onnittelut!
-milja

Eve kirjoitti...

Houtten, joo just noin kuten arvelitkin, tuo uus järjestys!
Ja tulkaa sunnuntaina....soitellaan!